I flera dagar har jag funderat på att radera bloggen, men när det kom till kritan så kände jag att "nej jag kan inte radera 4 års minnen och texter". Så ja, bloggen får leva vidare! 
Så himla mycket har hänt på sista tiden. Flytten till nya lägenheten, besök från min fina Naida, byte av skola, förhållandetrassel, festande, familjefejder osv osv har tagit upp min tid och mina krafter. Speciellt har flytten varit det som tagit mest tid och krafter, att packa upp har varit ett helvete, men nu är allt i ordning och wow, det är så mysigt här. Jag trodde ju att det skule bli jobbigt med en roomie, men nä. I love it. Speciellt eftersom det är Janelle också, och hennes pojkvän Nader är helgrym han också.
Har varit mycket party på senaste tiden. Åkte till Las Vegas med mina fina tjejer och det var helt grymt. Var full 3 dagar i rad hahah, helt sjukt att jag överlevde. Att sen ha Naida och Co här var helt underbart. Visade dem min värld, önskar dock att de hade stannat längre. Sen har jag gjort en transfer till NoHo, så är lite extra excited! 
Snart är det min födelsedag också, och sen en av mina favorit högtider - Halloween. 
 
Idag så hängde jag med min pappas kusin från UK, som är här på besök. Plockade upp honom från hans hotell i Beverly Hills, och så drog vi till Venice. Han är så häftig. Han kunde inte sluta säga "Sist jag såg dig var du såhääääär liten och nu 10 år senare är du stor och plockar upp mig med bil!!". 
Vi promenerade på bryggan och en 85 årig man sitter och fiskar och min farbror börjar prata med honom och de e så häftigt hur social han är. 
Vi drar till Cabo Cantina för lunch och massa prat. Vi pratar om allt och inget och de är ett galet positivt samtal.
Efteråt drar vi tillbaka till SLS hotellet och han visar mig runt där. Helt sjukt hur grymt hotell, fullt med konstiga designer. Kan inte förklara men har aldrig sett så unika möbler förut. 
Drar hem efter det och så bar det av till gymmet. 
 
Imorgon ska jag fixa mina naglar och hår! Godnatt. XOXO
 
Lite bilder från IG albumet; 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress