Igår var jag på Halloween Horror Nights på Universal. Så himla kul, och läskigt haha. Walking Dead tema, det är så sjukt hur vanliga människor med lite smink kan se så sjukt skrämmande ut! 
Älskar hur allt är uppbyggt där. Hur något ser ut som ett hus men egentligen är det en stor bild som är uppstött av pelare. 
Smugglade in dricka på parken, så man inte var så rädd och det funkade! 
Vi åt alla ett kalkonben var. Benet var nog större än mitt eget huvud hahaha men guess what; I killed it! Åt upp allt hahah, sen hade jag sån grov magont.
Idag så var jag på middag med min fina Susan. Har alltid så grymt kul med henne. Blev en middag på BJ's och sen hem och skriva läxa. Skolan har satt igång ju, så läxor lite här och där. Inte så farligt.
Xoxo
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress