11 oktober 2014

22

Welcome to my LaLa Land

Ett 3:e år som jag firar min födelsedag här i Cali. Helt sjukt hur det gått så fort, och så sjukt mycket har hänt på dessa år. Hade en skön födelsedag, tårta och presenter på 12 slaget, lunch och middag med fina vänner. Jättemysigt. Dock har födelsedagar blivit lite halvtråkiga. Minns när man var liten och man räknade dagar, timmar och minuter tills dagen var här. Och nu var den här, men jag orkade inte riktigt bry mig. Det var lite "whatever" över det hela. 
Skolan har satt igång på riktigt. Jag älskar nya skolan. Och på onsdagar har jag, Aubrey och David lektion tillsammans. Sweet! I onsdags körde vi en reunion efter lektionen och rökte vattenpipa och pratade massa. 
Det är skönt att komma tillbaka till omgivningen man trivdes så bra i. Önskar lite att jag hade börjat lite tidigare. 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag tänkte ge mig själv en födeledagspresent och shoppa lite roligt hihi.
Godnatt! 
Xoxo
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress