Wow, längesen jag skrev ett inlägg.. Har inte haft tid/ork. Så sjukt mycket som är på G i mitt liv just nu. Skolan är ett stort "hinder" som gör att jag inte kan njuta haha.
Har gjort en himla massa. Åkte till Berkeley, på Shadmans examen. Skönt att komma ut lite. Sen har jag fotat en del, haft besök av poliser/detektiver vid min ytterdörr 2 dagar i rad, blivit stoppad av polisen, festat, köpt en väska från Steve Madden för 20 dollar på Ross, gett Tigress en ny frisyr, njutit av livet, gråtit, skrattat, gymmat som en dåre. Ja, lite mixat haha. 
Denna vecka är ganska packad. Imorgon är det skola som gäller, tosdag ska jag hänga med Aubrey, fredag så bär det av till Long Beach för att fotografera bilar med ADV1, lördag bär det av till Long Beach igen men med William och Co och söndag ska jag fixa lite grejer i Santa Clarita. Så, lite packad haha. Men det är skönt när man har mycket och göra för då går tiden fort. 
Bilderna får tala för mig nu, xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress