Detta land börjar bli ganska korrupt för mig. Igår blev min "integritet" ifråntagen från mig när 3 stora poliser sökte igenom min bil och kroppsvisiterade mig detaljerat på en parkeringsplats med miljoner ögon som stirrade, utan anledning. De ifrågasatte ifall jag hade bomber eller vapen i bilen. SJÄLVKLART säger man ju ja till det som den terrorist jag är. . Idioti.
Jag kände mig som en kriminell, och hur de fick mig att känna mig så liten. Och när hela min kropp började skaka för att jag var så rädd och tårarna började rinna längs mina kinder så skrek dom åt mig "att sluta gråta". Har aldrig känt såhär i hela mitt liv. Usch. Varför de valde att hoppa på mig var för att jag inte stannade helt vid en stoppskylt. 
Såna där äckliga människor förstör för alla bra poliser där ute som faktiskt gör ett BRA jobb.
BARA för att du bär en uniform och en polisbricka så tror du att du äger hela världen och kan göra vad fan du vill. Aja, nog med det! Utöver det så har jag haft en bra helg. 
Då Simon fortfarande är i Bangladesh så firade vi vår dag på distans. Han hade sagt åt sin syster att fixa en nallebjörn åt mig då jag aldrig fått en nalle av någon. Så när jag kom hem efter incidenten så satt nallen på Simons säng, hållandes i en bukett med röda tulpaner, en presentpåse med massvis av godis (han hade sagt choklad men Jenisa vet att jag älskar surt godis så haha) och ett fint kort. Det var så fint, hade verkligen inte förväntat mig det haha! 
Sen gjorde vi oss iordning och sen bar det av till Raha's bröllop. Jättefint bröllop, och hela gruppen var samlad. Allt från Shadman till Rasha, Saad och Shabab. Och resten av SCV gänget! Så det var kul! 
Efter bröllopet så drog vi alla tillbaka till The Chowdhury Residence och hängde. Jag, Alvina, Saad, Shabab och Shadman drog ut en sväng och kom hem med skräpmat. Mums! När vi kom hem däckade jag och Alvina. 
Imorse väckte Rasha mig och vi alla drog till Eggs N Things och åt frukost. Mums!
Efteråt så drog jag hem till Rasha och så pluggade vi lite. 
Nu är jag supersugen på en icecream-shake från Jack in the box. Ska åka iväg och köpa en! 
Xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress