Har totalt gosat ner mig i soffan med min älskade fluffboll, en enorm tallrik mumsig mat och Vampire Diaries! Hon är så mysig, och hennes små håriga tassar är to-die-for! Älskar hur hon morrar åt någonting utanför min ytterdörr, sen så springer hon och hoppar upp i min famn och fortsätter morra. Som att hon försöker säga "kom inte nära henne eller så biter jag dig!!!" haha. Och nu ligger hon och sover på mina fötter.
Åkte till Ralphs och köpte grillad kyckling, potatismos, salladgrejer och lite annat och så åkte jag hem och lagade en god fredagsmiddag. Skämde bort mig själv lite, inget fel med det! 
Fixade även en spn där "matta"att lägga inuti mitt skåp då allt blir så mycket fräschare med hjälp av den. Blev en hel massa pyssel att få dit den och så men så värt det! 
Nu väntar jag en jävligt hektisk vecka.. bröllop imorgon, och sen söndag, måndag blir det pluggdag och tisdag avslutar jag två lektioner. Onsdag förberedelse inför torsdagens sista lektion och sen fredag är sista lektionen där också. Bläääää. Har så jävla mycket att göraaaaa. . . Ughhhh. Jag har varit så tankspridd på sistonde. 
Idag pratade jag med Simon över telefon och han har typ lurat mig hela dagen att imorgon (idag) är vår "anniversary", och naiv som jag är trodde jag ju på honom så vid klockan 12 så sa jag "Happy Anniversary!!!" Och han svarade "Vår dag är imorgon hahahahahahaha, ville bara se ifall du kom ihåg!!" Jag är fett borta hahaha. Aja...
Nu måste jag hoppa in i duschen och sen packa ihop mina grejer och sen sova. 
Xoxo
 

 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress