CHELÅÅÅÅ! 
Ja, jag lever, knappt haha. Finalsweek är på G och plugg är mitt prio 1 just nu. Plugg och gymmet. 
Har fått en ny diet också, så har börjat en bättre matrutin nu än förut.
Har fotat en hel del den senaste tiden. Var nere vid Broadway och tog massa bilder. Har inte gjort mycket street sen jag kom hit så det var dags. Fick en hel del bra bilder vilket jag är glad över.
Sista veckan nu så det är så mycket som ska in. Mycket ska skrivas ut och mycket ska lämnas in. Åååå ska bli skönt när man inte har mycket alls att göra. 
Sen är jag tillbaka i Sverige om mindre än en månad. Ska bli skönt med lite omväxling. Saknar min fina familj och mina fina vänner. 
Resan till Bangladesh ska bli mysig också. Cant waaaait! 
Väcktes imorse av Janelle som frågade vad jag ska göra för 4th of July. Så nu planerar vi hemmafest. Poolparty och BBQ hemma hos henne. Ska bli så kul! Och så ska vi åka till Ventura County och köpa massa raketer och tomtebloss. Åh, kul start på sommaren.
Ringde även och grattade min fina Nodi på hennes dag. Önskar jag var där! 
Kommer hem snart iallafall. Yayyyy. Nä nu ska jag fortsätta plugga. 
Xoxo
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress