Sitter på Starbucks med Jenisa och Shadman just nu. Försöker få ordning på en massa läxor. Har 3 veckor kvar av skolan, eller egentligen 2 veckor. Usch, stressen börjar välla över nu. 
Denna quarter ska jag klara mina kurser, inget trassel. 
Igår drog jag till Long Beach med William och hans kusin Eli (Elias). Vi möttes nedanför mitt hus och sen följde vi varandra till Long Beach, han i sin bil och jag i min. 
Vi köade i 50 min för att komma in på en bilshow vi pratat om i evigheter. Fick en himla massa bra bilder. Är så glad hihi. Hans kusin är en komiker. Bara han öppnar sin mun så skrattar man, för han är så oseriös som man kan vara, och han skrattar åt sina egna skämt vilket gör allt så himla mycket roligare. Har typ träningsverk i magen pga honom, haha. 
Vi åt uppe i Queen Mary, vilket är ett ENORMT skepp. 
Efter drog vi tillbaka till showen, och därefter åkte vi till Yogurtland och därefter drog vi hemåt. 
Jag packade mina saker och sen åkte jag till Rasha i Santa Clarita och hängde med mina bengaler.
 
Glömde helt bort att i torsdags så drog jag och Aubrey till ett spa i Koreatown. Asså, wow. Vilken erfarenhet. Man gick runt naken också haha. Jag kan inte förklara men det kändes som att man befann sig i Kina. Helt sjukt. Kan inte förklara men det var helt fantastiskt. Fick en helkroppsscrub/facial/schamponering/massage som varade i 70 min för 70 dollar.
Nä, nu måste jag tillbaka tillbaka till plugget. Xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress