Skolan är äntligen slut. Sitter och är mätt och belåten i Simons kök och väntar på att min tvätt ska bli klar. 
Jag hade världens tur idag också. Jag hade inte förberett ett tal, men jag gick till skolan ändå. Så när tjejen blivit klar med sitt tal så vänder läraren sig till mig och ber mig hålla mitt tal. Då säger jag att jag inte har något tal, och han ger mig en chans att bara gå upp och hitta på något för annars kommer han faila mig. 
Så jag går upp, och tänker ett tag, och så börjar jag prata om USA's överbefolkade fängelsen. Jag fick 17/20. Hahaha... där ser man.
Så jag klarade kursen, thaaank god! 
Det känns så konstigt att inte ha någon skola nu. Känner redan tomheten och hjärnan som går helt; "Jaha, vad ska man göra nu...".
Är så sugen på att shoppa... Jag och Paulina ska gå på mani-pedi spa imorgon, ååååh är så excited.
Har velat ha fina naglar och tår igen. Bra start på sommarlovet! :) 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress