20 juli 2014

BD

Allt och inget

Ska holla detta kort. For tangenterna har inte svenskt alfabet. Min macdator fungerar inte med bredbandet her, so for noja mig med detta. Er i Bangladesh nu, varmen er hemsk, for det er inte bara att det er varmt, men det er fuktigt. Vi har varit ute hela dagen idag. Jag har en hemsk hemlangtan. Men 12 dagar till och sen oker vi hem. For val hitta po not kul. Jag laser en grym bok som heter 14 ar till salu, so gripande bok, och jag som aldrig laser bocker. So kan det go. Det er ganska komiskt hur vi okte och shoppade tillsammans med en militarkille. Min kusin er premiarministerns sakerhetsofficerare so han bor med henne. Lite haftigt men tycker synd om hans familj som aldrig for se sin man/pappa for han er i tjanst 24/7.
Nar vi kom hit i lordags okte min farmor in po akuten. Hann bara saga hej sen okte hon ivag. Jag trodde hon skulle do.. Men hon mor battre nu.
Kopte ett par Beats by Dre horlurar idag. Im in love.  
Idag halsade vi po min farfars grav.
Xoxo
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress