23 juli 2014

987456

Allt och inget

9 dagar, sen oker vi hem. Jag har typ trottnat po shopping kan jag saga. Aven om jag moste erkanna att det er lite vardagslyx att plocka vad jag vill fron hyllorna och pappa som betalar hihih. Moste utnyttja det lite, kanns som nar man var liten igen Trafiken har ar ju helvild. Trottar ut mig som fan. Imorgon ska ja antligen fo traffa min kompis Fahmi, yayyyy. Pappa pratade med hennes mamma och vi alla blev bjudna hem till dem. Hennes mamma ar kandis har i Bangladesh. Hon okte med oss till Las Vegas for 1,5 or sen. Alskar henne, helt grym! So ska bli en kul dag imorgon.
Idag var vi i Bashundhara City igen. Nar fastan brots so var det helt fantastiskt hur hela shoppingen stangdes och alla dukade som picknick po golvet och ot mat. Sog hur coolt och mysigt ut som helst. 
Nej nu ska jag sova so jag orkar med imorgon. 
Xoxo
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress