Jag kom hem till en söndertuggad skolbok som låg och snurrade på golvet. Tigress äter allt och allt. 
Jobbade med Jonathan och Eloy i studion idag och fick klart lite olika saker. Tuuuungt, härliga grabbar det där! 
Igår köpte jag något jag önskat mig sen jag var 11 år. Varje sommarlov i flera års tid låg jag hemma i soffan och tittade på TV-shop. Eller de året jag var magsjuk och inte kunde gå till skolan, så låg jag och glodde sönder mig på Tv-shop. Och jag är ju en sån där som fastnar på allt och allt..
Så ja, jag ville ha en Magic Bullet, men mamma vägrade beställa hem en åt mig. För jag var ju trots allt 11 år, och vad gör en 11 åring med en köksmaskin? 
Men igår, efter gymmet fick jag ryck och droppade av Haine, och så åkte jag till Target. För där vet jag att de hade en. Och BÄÄÄÄÄÄM. Den var min. 10 års längtan var äntligen över. Nu ska jag njuta av den istället. Hihi.
Sen gjorde jag ännu en grej, ja... för 2 min sen om jag ska vara exakt. Jag klickade hem en ny kamera. Ja, en ny bebis i min kollektion. JAAAAAA!! Ska dock inte säga vilken det är innan jag får hem den :))))
Ska bli så kul när den kommer hem! Kommer nog ta några dagar, men min tanke med det hela är att, köper man en dyr kamera så kommer man typ vara tvungen att bli mer flitig med den. Så ja. En ny kompis är på väg hem till mig. YIPPPIII. Livet leker verkligen just nu, och det är så härligt :) 
Lägenheten är städad och ren, hunden är nyklippt och Samira ska få hoppa in i duschen nu. Skönt. 
Sen väntar en skön natts sömn. 
Gymmet går bra, jag längtar att gå dit. Hahah, jag vet. Helt sjukt. Men ja, detta år ska bli positivt. 
Funderar även på att fixa tid till en tatuerare/piercare i Venice. Har stora planer men ska inte läcka ut allt för mycket innan jag bestämt mig helt. Yaaay. Imorgon har jag en lång dag så, måste ta farväl.
Godnatt Los Angeles, God morgon Sverige. 
Xoxo
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress