30 januari 2014

Swap Meet

Allt och inget

Hade en grym dag idag. Vaknade och åkte till Santa Clarita och plockade upp Alvina och därefter åkte vi till The Tintshop och fixade mina rutor på bilen. Tycker fortfarande att de är lite för ljusa.. Aja, så länge jag inte får problem med polisen. 
Så när vi satt och väntade på att rutorna skulle bli fixade så snackade vi om något som hette Swap Meet. Och jag visste inte vad det var så Alvina förklarade, och sen kom vi på idén om att åka dit. Så efter att bilen var klar åkte vi dit. Impulsivt. 
Stället påminde om Bangladesh sååååå mycket. Och sen kom ännu ett impulsryck. Jag ska pierca mig! Så ja... det fick bli en navelpiercing hahah. Bara 20 dollar. Yaaaay.
Så, tredje gången gillt. 
Såg världens underbaraste små kycklingar som var till salu idag. Ville köpa men tydligen växer de till en fullvuxen kyckling på 3 månader. :( 
Sen efter så gick vi runt lite och avslutade med att köpa en helt random tallrik mexicansk mat. Såååå gott! 
Mätta och belåtna så åkte vi tillbaka och så droppade jag av henne. 
Åkte tillbaka till L.A och så bytte jag om och åkte och plockade upp Haine. Tog en sväng förbi Nekter Juice Bar och köpte dricka och sen till gymmet! 
Jag som är så klumpig råkade smälla 10kg på mitt skinn på armen så jag spräckte några blodkärl i armen. GRATTIS SAMIRA. 
Hahaha det är så kul för gymmet har blivit som vårt andra hem. Alla som jobbar där och då menar jag ALLA, känner oss och det är så kul för de driver sönder oss. 
Jag behövde omboka min PT träning och killen som hjälpte oss var så rolig. 
 
Han - Okej, vad kan jag göra för dig idag??? 
Jag - Jag har PT med Andrea imorgon och jag kan inte komma så jag måste omboka. 
H - Jasssåååå. Varför inte det då????? :(
J - För öööh...uhmmm...eehhh.... jag... ehhh... 
H - Kom med en bra ursääääkt! 
J - Asså...
H - Ah jag förstår du ska ut och festa va ;) 
J - Asså.. nej. Jag ska titta på tv. hahahaha
H - -_______- du ska vadå? Hahaha vilket program? 
J - Vampire Diaries!!! :D :D :D :D 
H - *ger mig en lång dömmande blick* REAAAALLY?!?!??! okay FINE. 
J - So, You'll change it for me !!!??! 
H - Ja... så vad sägs om 5.30 tomorrow? :) 
J - ...... perfekt! 
H - Okej grymt
J - NEEEEJ JA SKOJA!!!!!
H - Hhahahaa okej fredag klockan 9 på morgonen?
J - Jag har skola . . 
H - Vart går du någonstans?
J - Över gatan, AI
H - Okej, ge mig ditt fredags schema. 
J - Jag slutar 11.30 
H - Perfekt, då kör vi klockan 12!! 
J - Grymt! 
H - Du hinner väl? Eller det kanske tar dig mer än 30 min att gå över gatan? 
J - Beror på trafik och så, men jag lär väl hinna... 
H - Han dör av garv och skakar på huvudet, ses på fredag, ha så kul med Damon!!! 
 
DÖR, älskar detta gym, Hahaha! Drog hem efter workout-passet och BAAAAM nu sitter jag här. Så, Xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress