Ska snart hoppa i säng och sova! Imorgon är sista lektionen för veckan. Ska bli skönt. Sen på kvällen imorgon har jag och Haine vår träning med en personlig tränare. Vi har typ bott på gymmet haha. 
Igår gymmade vi, men innan gymmet så gick vi till Nekter Juice Bar och blandade oss en smoothie. Mums! 
På dagen så lunchade jag med Janelle och Tigress fick följa med för det var på en restaurang som tillåter hundar. Fett bra! 
Idag så hade jag ingen skola så jag var hemma och tog det lungt, städade och lagade mat. Sen kom Rasha och vi drog till Starbucks nerför gatan från mig och pluggade. Tjejen i kassan döpte mig till Esmer och Rasha till Rosha. Fina namn! Hahaha.
Därefter drog vi till Traders Joe och köpte middag och så kom Haine och Jenisa över och vi alla tittade på Vampire Diaries säsongspremiär. OMG OMG OMG.
Mina föräldrar planerar att åka till Japan i sommar. Jag kanske tackar ja till att åka med hehehehe. Men det beror helt på hur det är med skolan och så. Kanske kan ta en onlinekurs eller nåt.
Jag har stora planer för detta år. Måste bli mer produktiv asså, det går inte att sega såhär längre... Berättar mer sen för jag måste hoppa i säng nu. Xoxo
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress