Hej kompis! 
 
Bilderna på Aubrey blev lyckade. Är glad för det, yay! Fick fett med respons på dem imorse när jag vaknade. 
Väcktes av Rick som skulle mäta mitt kylskåp. Tyvärr så passade inte kylskåpet han hittat :( Så de får leta vidare. Mitt kylskåp är trasigt, listen har lossnat så dörren stängs inte. 
Fick gymmet avklarat idag iallafall. Skönt, och min kropp börjar få fin form. Yay! 
Jag börjar bli besatt av att gå till gymmet. Vill typ gå mitt i natten. Ja, jag börjar bli knäpp. 
Såg i sista sekunden att jag inte hade lektion imorgon pga Presidentsday. YAAAAY! Så en 3dagars helg väntar med spänning hihih. 
På söndag så ska jag och Aubrey till Skyzone som är ett inomhus trampolinställe. YAY. Ska bli kul! 
Klockan är runt 3 nu, så det blir att hoppa i säng snart. 
Det är så sjukt att ibland känns det som att jag saknar pusselbitar i mitt liv. Ja, jag är knäpp. 
Ska sova nu. Xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress