Mitt humör och kropp är redo för sommar nu. TOTALLY READY FOR ZEEEE ZUMMER! (Jo jag vet att mina fina människor i Sverige också är redo för det hehehehehe). Humöret blir bättre och mer positivt med värme och sol. Det är därför halva Sverige är sura citroner halva året om. (Ja skoja, ja älskar Sverige).
Haft en kul dag med Aubrey idag. Vi fotograferade till mitt tisdagsprojekt, hahah, kom inte ut som vi hade räknat men ja... får fixa det på nåt sätt.
Sen kollade ja min mail och såg ett erbjudande om att fotografera några fina profiler på torsdag. WHY NOT! Hahah först tänkte jag tacka nej men sen googlade jag och tänkte om. Detta kan inte missas haha.
Författaren av World War Z. . . detta måste jag ju gå igenom med. Och sen Spike Lee!! Det är typ ett litet privilegium att fota dessa människor. Jag hade tänkt backa för att jag har upptäckt en sak. Jag tror inte på mig själv tillräckligt mycket. Och så är jag en sån jävla blygfis. Kritiserar mig så mycket när det kommer till min egen konst att jag sinkar ner mig själv. Så nu tackade jag ja. WHY GOD WHY. Nä skoja, detta kommer bli jättebra! 
Om min mamma t om vet vilka dessa personer är, så måste man ju göra det hahaha. 
Idag såg jag förresten filmen Frozen. HELT UNDERBAR! Animerade filmer är 100 gånger bättre än film med människor i mitt tycke. Ja, man kan inte bli kär i killen heller haha. 
Nä nu ska jag redigera bilderna från idag och sen blir det att sova. 
Xoxo
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress