Blev väckt av Rick som bytte mitt kylskåp. ÄNTLIGEN!!! Och mycket större är den nu. Yay! Lika stor som jag hade i min förra lägenhet. Får plats med så mycket mer nu. Och frysen är stor också.
Hade iallafall en killer workout idag. Känner att min kropp börjar bli starkare. Yay! Så det går verkligen framåt. 
Har haft lathetsproblem på senaste tiden. Orkar aldrig laga mat typ, men jag fick snilleblixten att det faktiskt finns en affär som heter "My Fit Foods" bara några kvarter bort från mig. Ska besöka det stället imorgon hade jag tänkt. De säljer färdiga matlådor med nyttig mat. Kan nog inte vara allt för dyrt heller. 
Jag ska verkligen försöka komma upp till 5.30 så jag kan gymma med Haine. Men vi får se!
Skulle egentligen vara bra då jag har skola klockan 7.30. 
Vill bara säga hej, nu måste jag tillbaka till läxan.
XOXO
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress