29 september 2013

Tiger

Welcome to my LaLa Land

Jag tycker att det är ganska intressant hur jag inte skrivit på ett väldigt bra tag och sen har jag fortfarande drygt 50 läsare per dag. Hihih, ganska kul att se. Hursomhelst, väldigt bra tag sen, måste bara säga att jag har haft så jäkla mycket att göra i skolan att jag inte hunnit med mycket annat. Nu har jag haft en hel vecka ledigt och det har hänt en bra del under denna tid heheh. Jag har varit i Santa Barbara och firat min och Simons 2 års dag med massa vin och sen gick vi ensamma ut och klubbade, bara han och jag haha. 
Sen har jag skaffat hundvalp. Världens gosigaste lilla bebis. Och sen har jag spenderat kvalitetstid med mina fina människor. Igår var jag på Vibe Cafe med Kamran och Koroush. Sen har jag varit på promenader med Simon och Sayda, hittat nya rätter att laga och annat kul. Simon åker till Bangladesh för några månader nu på tisdag, så det kommer kännas tungt, men vad ska man göra. That's life.
Idag var jag och Simon på Petco och köpte massa grejer till valpen. Juste, namnet på henne är Tigress, men hon kallas för Tiger. 
På måndag börjar skolan igen så jag har varit och köpt skolmaterial som jag behöver osv. Har en mattekurs denna termin, ussschhhhhh på det! Pallar inte matte. 
Nu ska jag hoppa i säng snart, ska städa upp och så och sen sova. Xoxo
 
 
Iris

Underbara du! Du förtjänar allt det fina du har i ditt liv just nu och du är bäst! <3

Svar: Tack fina Iris. Saknar dig <3
Samii

Amal

Äntligen uppdaterar du! <3

Svar: hahahah och sen slutade jag haha
Samii

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress