Igår fotades jag här hemma av Aubrey. David och en make-up artist var också här. Det var trevligt och studion riggades upp i mtt vardagsrum. David älskade Tigress, ville sno med sig henne hem haha. 
Vi gjorde två olika sminkningar och håruppsättningar samt klädbyten. Efter första bilderna beställde vi pizza och så var det lunchbreak ett tag innan vi fortsatte. 
Sen mot kvällen blev Tigress sjuk så jag skulle ta henne till veterinären men åkte heeeeelt fel. Hamnade i Long Beach hahaha... sen mådde Tigress bra igen så åkte hem igen. Blev pizza och cola till middag och så tittade jag på två filmer innan jag gick och la mig.
 
Idag så drog jag till gymmet med Suzan och därefter har jag gjort lite ärenden. Började laga mat då min spis plötsligt exploderar. Så ringde Gas Company och en gubbe kom och tittade på den. Det slutade med att han stängde av hela ugnen och bad mig att inte använda den mer. Jahapp, då är man utan spis/ugn.. kom precis hem från McDonalds hahahah. 
Kaaaaos.
 
Aja nu ska jag sova. Xoxo
 

Vill bara visa bilden jag tog med en analog kamera, en sån där kamera som ser ut som en låda, och så drar man ett skynke över huvudet för att kunna ta bild. Kameran heter View Camera och är superhäftig! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress