25 november 2013

-

Welcome to my LaLa Land

Igår var jag på middag med min pappas kusin och hennes son (min syssling). Åkte och plockade upp dem och så drog vi till en Mexikans restaurang. Wow, maten var ren mun-orgasm hahah. 
Har inte varit så förtjust i mexikansk mat men detta var riktigt gott! De tände eld på maten med hjälp av tequila.
Sen beställde vi godaste efterrätten, friterad tårt-glass. Mmm mm mm! 
Sen åkte jag hem och däckade. Och idag har jag bara råpluggat och lagat mat haha. Hej livet innan finals men snart har jag ett efterlängtat 4 veckors lov! 
För några dagar sen hade jag ren panik. Jag trodde att jag hade tappat bort mitt pass. Wow.. kul känsla (inte!). Hittade mitt pass efter 3 timmars letande UNDER MIN XBOX... 
Fick ett jobberbjudande för några dagar sen som handlade om ett fotojobb på LAX för 800dollar. 34 headshots av läkare från olika ställen i USA på 2 timmar. Jobbet skulle vara samma dag och tid som jag ska resa. Wow, vart så sur när jag tackade nej haha..Aja, kommer väl fler tillfällen.
Xoxo
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress