Okej så jag dygnade... det gick ju som det gick. Jag somnade i 10 min med min lärare bakom ryggen. 
Vad som hände på natten ska vi inte ens tala om. Eller jo. Jag höll på att prata i telefon klockan halv 5 på natten, och plötsligt när jag börjar koka vatten svingar en mellanstor klump sig framför mig, i mitt ansikte. Jag backar och ser att det är en stor jävla brun spindel. Jag googlar och ser att spindeln är en ljusbrun svart änka. En giftig spindel. Jag börjar gråta och ringer Sabrina. Ja.. jag har en riktigt hemsk fobi för spindlar. Jag kan inte ens titta på en spindel på en bild utan att få rysningar. 
Så det blev ingen matlagning utan det var spindeljakt som gällde. Sen plötsligt försvann spindeln och kom inte fram. Så jag gick till skolan och sen kom jag hem och sov i några timmar.
Sen kom Simon för att hämta mig, och så går jag in i köket och ser spindeln hänga i taket igen. Jag ringer i panik till Simon och ber han komma och döda den. Eller mer jag skriker i panik åt honom att skynda sig. Och han kommer och mindre än 5 sekunder och spindeln är död. Hahaha. Helt ärligt, han är bäst.
Jag ringde Kevin först och sa att jag hade en spindel i mitt hus. Han höll på att skratta ihjäl sig. Så pinsamt.. Han lär väl berätta för alla sina kompisar nu att det bor en tjej i hans komplex som är rädd för spindlar. Hahhaa. 
Åkte till Simon och vi hängde med hans två kompisar som bor i San Diego. De drog runt halv 4 på natten och efter det så däckade jag.
 
Idag drog jag och Alvina till Northridge mall och shoppade. Fick lite grejer gjort och sen så åt vi både mat och glass och gjorde massa shopping. Folket i det där shopping stället var supertrevliga. Trevligare än vanligt faktiskt. Men det var en bra dag. Nu måste jag få lite plugg gjort! 
Xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress