Natten till idag och igår sov jag 17 timmar. Jag kom hem runt 5 och däckade. Jag vaknade inte förrän klockan 11 imorse. Wow.. 
Jag hade beställt tid hos Leila för klippning. Så jag gick ner till henne och klippte. Och WOW vad nöjd jag är! 
Tillochmed Simon sa Wow, och kunde inte sluta titta på mig hahah. Då är det fan lyckat. Grymt nöjd.
Jag och Simon åkte till Escandido som ligger i närheten av San Diego, idag. Vi åkte till nån bilgrej och han skulle sätta på nåt på sin bil, så vi vart där i några timmar och sen åkte vi hem.
Därefter så drog jag till CVS och ROSS. Det blev lite shopping på ROSS. En Steve Madden väska fick följa med hem, och lite andra grejer också. Imorgon ska jag åka till 3rd street och avsluta mitt presentinköp till tisdagen.
Jag har en grym ide för tisdag (Simon fyller år) så jag ska göra något speciellt för honom! Kommer bli fett lyckat hoppas jag! HE BETTER LIKE IT annaaaaars blir jag arg! Nä men haha..
Så nu måste jag sova så jag orkar komma upp imorgon! 
Xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress