Betygen har kommit in, och jag blev riktigt överraskad. C- på Color Theory?!?!?! NÄMEN shit. Jag hade ju förväntat mig att inte bli godkänd alls. Wow. Jag är överlycklig!!! Fick A- på resten av mina kurser och ska jag vara ärlig så önskar jag att jag hade gått i skola i USA redan från första början. Jag får ju bättre betyg här än vad jag fått i Sverige. . . Det känns som att när man inte har lika många vänner och distraktion från olika håll och kanter så fokuserar man bättre. Känns som att man får mer gjort och nu när jag bor själv också så är det bara jag som är min egen distraktion. Riktigt skönt att se att jag blev godkänd. Scott hade ju sagt att jag inte kunde få mer än D+ i betyg (vilket inte är ett godkänt betyg) och då hade jag behövt ta om kursen och rikserat att inte få CSN och hamnat på prövning hos dom. Men nu slipper jag allt trassel, för jag har fått ett fucking C- i betyg!!!!
Jag är så stolt över mig själv. Stoltare än jag varit på väldigt länge.
YAAAAAAAAAAAY!!! Det ska jag och Nelly fira på måndag efter skolan! Wihoooo :D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress