Jag och Simon körde en roadtrip ner till San Diego igår. Vi drog på dagen och kom fram på kvällen. Det var en 4 timmars bilresa pga all traffik men det var ändå mysigt.
När vi kom fram till Seaport Villages, och hade checkat in på hotellet blev jag helt WOOOW av utsikten på 23:e våningen. 
Helt underbar och vacker. Där stod vi ett bra tag och bara myste och njöt av utsikten på balkongen till hotellrummet. Sen efter ett tag gjorde vi oss iordning och åkte och mötte upp hans kompisar på en bar. Blev lite drinkar och därefter drog vi till ett Steakhouse och åt middag. Där satt vi och pratade och det var trevligt.
Därefter så åkte vi hem till hans kompis en stund och efter det avslutade vi kvällen och gick och sov. 
Älskar seriöst att vakna upp i ett helt nedsläckt hotellrum. Sängen är sådär skön och väggarna är vita och fräscha. 
Simon gjorde lite ärenden på morgonen så jag satt och njöt av utsikten sädär på morgonen. Skönt väder och det var bara hur skönt som helst att bara sitta där och inte göra så mycket. 
Vi försökte förlänga vår utcheckning 2 timmar så vi kunde gå och bada i hotellpoolen, men de hade fått 500 gäster under natten så det sket sig.
Istället drog vi till ett hotell vid vattnet och åt lunch innan vi drog hemåt. 
Jag somnade sista biten av bilresan haha, men det var skönt att sova ut. Var helt sliten kände jag. 
Tittade precis klart Vampire Diaries och OMG, shiiiiit!!!! Mer säger jag inte. 
Nu ska jag logga ut och sova. 
xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress