28 juni 2013

Clown

Allt och inget

Baksidan 

Framsidan


Hängde med Suzi idag. Bussarna strejkade idag också så det blev promenad till station och sen tåg till Helenelund. Sen hängde vi i KistaC en stund och därefter tog vi tunnelbanan till stan och åt kebabtallrik. Mums! 
Sen drog vi tillbaka till Kista och shoppade lite. Grymt. Skön dag!
Bokade även bord till på måndag. 18 pers hehe. Både jag och Suzi sörjde att Levinsky's stängt ner. Ingen mer Nachotallrik eller glassmilkshake. Buhuhuuuuu! :'( 
Nu ska jag sova för imorgon blir en tidig väckning, redan klockan 7. . . Har mycket ärenden att springa imorgon så det ska bli trevligt (eller inte).
Xoxo
 
 
Liuza

jag blev också jätteledsen idag när jag såg att levinskys va borta, tänkte finally äta den där nachotallriken :( buhu!

sv: åh tack, jag älskar den med :D

Svar: Jag vet :( Det gjorde nästan lite ont i hjärtat när vi såg den helt igenbommad. Har väntat i ett halvår för att få äta där igen och så var den borta nu. Helt värdelöst Förhoppningsvis kommer den tillbaka snart :D
Samii

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress