Jag måste verkligen få igång min blogg igen, sådär som jag hade det förut. Några blogginlägg per dag liksom.. Nä men det visar bara att jag har massa saker för mig istället för att hänga vid datorn höhöhö Näe men jag har fallit på både Instagram och Facebook, så det är inte bara bloggen som fått lida.
Igår hade jag skola till halv 5 och därefter drog jag och Aubrey till 3rd street för shopping och mat. 
Hon är så himla skön att hänga med, jag dömde henne grymt första gångerna jag träffade henne. 
Har lärt mig att man inte ska dömma någon innan man lärt känna personen.
Blev massa shopping och sen fick jag skjuts hem. Gjorde mig iordning och sen kom Simon, Mike, Mayra och Janelle och vi drog till Century City och tittade på bio. The Conjuring, skräckfilm. Den var helt okej!
 
Idag vaknade jag upp helt förvirrad och fattade inte vart jag var eller hur mycket klockan var. 
Ringde Suzan och några timmar senare åkte jag, Suzz och Tina till The Grove för en lunch på Cheesecake Factory. Mums! 
Och nu är jag hemma och ska plugga. Åh, dessa intensivkurser mördar mig. 
Fick iallafall mitt efterlängtade paket från Sverige, som mamma och pappa skickat till mig. Blev lite olika grejer i paketet. Nice :) 
Vet inte om jag nämnt att jag fått en ny bebiskusin? Jo, Ruslan har fått en liten syster. Sjukt att jag är nästan 21 år äldre än henne. Oj vad gammal jag känner mig nu . . . . :(
Later guys! Xoxo
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress