Jag har börjat bygga på min egna hemsida nu. Har hittat ett namn, men jag börjar bli så osäker och velig på ifall ja ska ha det eller ej, men ska bygga klar själva grunden först och sen så får jag se vad jag kallar den för.
Idag blir det plugg. En stor sten släppte i min mage efter att ha ringt min farmor. Åh, så lycklig hon var av att ja ringde, hihi. 
Älskade farmor. 
Var uppe hela natten och försökte få klart min fotoläxa, men jag hann bara halvvägs eftersom min tumme värkte som in i helvete. Och självklart så hade den blivit infekterad (ja vet, det gick ju fort..) så fick dra av plåstret som hade satt fast sig som klister i såret. Ont är minst sagt för detta. 
Hursomhelst, blev en sen natt och en sen morgon, vaknade sent. Hur sent tänker jag inte skriva hhehehhe.
Aja, ska fortsätta me plugget.
Xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress