Har haft världen sämsta jävla dag idag. Nog sagt om det. 
Jag kom försent, vaknade när skolan började haha så jag tog taxi till skolan och smet in på lektionen. Hon var chill med det eftersom att jag mailade henne och sa att jag satt fast i trafiken och att bussen hade gått sönder mitt på gatan. 
Sov drygt 3,5 timme i natt för att jag höll på med engelska läxan som läraren förövrigt hatade.
Får inte till ett format som kallas för MLA. Fattar inte hur man gör. Kanske för att jag är efterbliven, vad vet jag. 
Sen slog Beto bomben i mitt ansikte och sa att han ska sluta på Ai. Kul, alla som jag lär känna slutar. Åh, underbart.
Efter skolan så tog jag bussen, fick vänta 45 minuter i 11 grader, hade bara en tjocktröja, jag höll på att frysa ihjäl.
Sen väl hemma så ska jag laga mat för att jag är hungrig. Det får bli pasta med champinjoner och alfredo champinjonsås. Har upptäckt att det är supergott att koka champinjonerna i smör, de blir väldigt saftiga av det.  
Men så får jag en snilleblixt och tänker "Aaah men jag kan skära champinjonerna rakt i handen utan att använda skärbräda, åh så smart!!", allt för att inte behöva diska. 
Smart som jag är skär jag rakt igenom fingret så en bit av tummen skivas. Jätteduktig! 
Fan vad de blödde, och inte slutade det på ett tag. Vart som en fontän hahah.
Sen så ska jag äta framför tv'n, så har Simons Netflix konto slutat att fungera. Så jag får fixa det, och när jag fixat det så är maten kall.. 
Blev iallafall Revenge of the bridesmaids, åh vilken bra film! Och en fett snygg kille hehehe. 
Och efter filmen så får jag ett seriöst samtal av min pappa. Ett samtal jag inte velat ha, men ska be ikväll för att allt ska bli bra, och imorgon när jag vaknat så ska jag ringa och prata med henne. Vi får hoppas på det bästa. 
 
Igår så såg jag en sjukt häftig sak. Jag och Rasha möttes i Westwood för att äta. Och i väntan på henne så ser jag något ashäftigt! Det regnade på ena sidan av gatan, och då menar jag öste ner, medan bara någon meter ifrån så var det torrt och inget regn alls. Så sjukt. Det regnade på mig men inte på kvinnan någon meter ifrån mig. Så himla sjukt, kändes så fake, som att vi var mitt i en filminspelning eller nåt haha.
Spelade in en video, så slänger upp den i nästa inlägg! 
 
I förrigår så var jag och Simon på Tender Greens på morgonen och åt. Mums!! Och mot kvällen så drog jag Simon och Jake och tittade på Hans och Greta. Så tuuuuung film!!! Måste ses! Väldigt annorlunda, men sjukt bra. Sen byggde jag min egen hamburgare, mums! 
 
Nu ska jag fixa onsdagens fotoläxa och försöka bita ihop så att jag inte faller ihop. 
Xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress