Igår vaknade jag vid 11 och pluggade lite. Sen gjorde jag något jag inte gjort på flera månader. Jag drog på mig mina gymkläder och drog iväg till Westwood och gymmade med Sandra. Killen i kassan släppte in mig gratis haha.
Vi höll på att springa på löpbandet, så kom en kille och började prata om att vi borde testa på att träna med en personlig tränare. Han trängde sig verkligen på och tog inte vårat tveksamma nej som svar så han försvann och kom tillbaka med en ung kille som skulle vara vår PT för 1 timme. James hette han. Alltså både jag och Sandra dog...
Sen signade jag upp mig och fick min bricka men innan det vart det massa krångel hit och dit men allt löste sig till slut, tack och lov! När vi lämnade gymmet så gick vi till Subway och åt och sen fastnade vi på Starbucks och jag fick henne att förälska sig i den där chailatten med vanilj i som jag brukar dricka. Sen hade bussarna slutat gå så jag ringde Simon så fick han köra hem oss haha. Snällt! 
Så nu har jag min personliga tränare som ska träna mig 4 gånger denna månad. Börjar redan imorgon. Hjälp, hur ska det gå. Har redan träningsverk som fan i magen och kroppen.. 
Aja de får väl gå som det går haha. 
Känns ändå bra att jag börjat gymma nu, och att jag har sällskap liksom. Nu kan Simon äntligen va tyst haha. 
Är i skolan iallafall. När jag kom hem hade The sims 2 som pappa skickat, droppat ner i min brevlåda. Jag hade drivit med mamma och sagt att jag ville att hon skulle skicka mig spelet för jag var uttråkad. Trodde inte hon var allvarlig haha.... men TACK!! :D
Hade tur med bussen imorse iallafall, då jag gick ut och så stod bussen där, men den hade lämnat sin hållplats men var vid ett rödljus. Jag sprang och blev insläppt, tack och lov! 
Sitter i biblioteket och ska göra klart dagens uppgifter till engelskan. Sen ska jag hem och försöka göra klart min målning, och sen kommer Sandra och sover över för att hon ska kunna få upp mig till gymmet imorgon hahaha.
Nä nu måste jag plugga, ville bara säga HEJ!!!
 
 
 
will

för vacker <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress