Jag vill ha nya kläder, en ny garderob, och massa inredning till min bostad. Jag vill ut på äventyr. Bestiga berg, rida häst på stranden, lära mig åka skateboard, hoppa fallskärm och skrika av glädje. Jag vill bada i en fontän med massa såpbubblor. Bada naken mitt på natten med endast stjärnorna i himlen som sällskap. 
Sjunga i duschen med öppet fönster så att hela världen hör. 
Gå på skattjakt. Dansa i regnet och lyssna till "It's raining men" med högsta volym i hörlurarna. 
Jag vill ha ett liv som de har på weheartit.com. Jag vill klättra på eiffeltornet som Kingkong utan att vara rädd för att ramla ner och slå mig. Vill åka till SeaWorld och titta på alla fina fiskar och bada med en delfin. 
Jag vill ut och springa marathon, springa så fort att jag knappt kan andas. 
Vill träffa en kändis och krama ett träd tillsammans. Vill åka luftballong och bli kompis med en papegoja. 
Gosa med en fluffig katt och somna till ljudet av dennes purrande. 
Vill åka på Safari och leka med ett lejon. Vill åka till Petco och köpa en guldfisk och ha den i en vacker skål på mitt matbord. Han ska få namnet Bob. 
Jag vill samla snäckor på stranden och gå hem och baka en kladdkaka. 
Vill vakna med massvis med energi och bara vilja göra saker hela dagen. Vill se en modeshow och vara deras fotograf. Få min egen rooftop studio. Vill åka till San Fransisco och fotografera den där höga backen som syns i alla filmer. Vill få en hamburgare uppkallad efter mig. Vill gå till en gräsmatta och ligga där i natten och titta på stjärnorna. Jag vill fånga en fjäril och önska mig något. 
Vill förlova mig och gifta mig i slottet på Disneyland eller på en vacker vingård vid stranden. Min bestman ska vara en get som jag kan få kamma skägget på. Vill kunna gå förbi en spegel utan att vilja spräcka den. Vill få fint platt hår. Jag vill träffa Aladdin och flyga på hans magiska matta. 
Få chansen att äta en hel tårta utan att spy. Vill att allt som varit dåligt i mitt liv suddats ut och blivit en form av luft som jag kan stänga in i en burk och låsa in den någonstans.
Och jag vill gråta för att jag är så lycklig. Eller skratta så mycket att jag börjar gråta.
Har så mycket konstiga och luddiga tankar just nu hahaha... helt flummig. . . 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress