Ja, min blogg fungerar inte speciellt bra just nu. Jag har för mycket på gång i mitt liv att datorn är min sista prioritering. Skolan och privatlivet tar över mig smått och det är skitjobbigt men det lär väl lugna ner sig senare. Måste bara hitta mitt sätt att lösa saker på, på bästa sätt. 
I fredags efter skolan så drog jag och Simon hem till Alvina för att fira hennes födelsedag. Blev karaoke, mat och annat kul. Simon skämde ut mig med att sjunga "Girl I wanna get you pregnant - R.Kelly" Så pinsamt och gud hur alla dog hahah. Aja, bjuder på den!
Min leverans från IKEA kom igår så det vart massa byggande igår och imorse. 
Idag så träffade jag Los Angeles borgmästare Eric Garcetti och så åt vi middag. Ganska häftigt! 
Har skola imorgon och plugget för det går inte så bra, tyvärr. Orkar inte, är så skoltrött. Trodde aldrig att jag skulle säga det men det är så mycket som behöver vara klart nu att jag inte orkar.
Nä nu måste jag få ordning på morgondagen. XOXO
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress