Igår så hade jag en förjävlig dag. Sprang fram och tillbaka mellan DMV och hemmet hela dagen. Sen efter det så drog jag hemåt, fixade mig och mötte upp Tina och Suzan. Vi gick till ett ställe i Brentwood för att gå på Cheesecake Factory, men de hade stängt. . . så vi bestämde oss för att åka till The Grove för att fika. 
Så vi tog bussen dit och sen tog det ett tag innan vi fick vårt bord. 
Så vi chillade ute och snackade. Sen efter ett tag fick vi vårt bord och sen satt vi där i evigheter och snackade och åt. Jag beställde en hallon choklad tryffel cheesecake och varm choklad. Mmmmm! 
Sen satt vi där i några timmar. Sen kom Simon och plockade upp oss och lämnade av alla hemma. 
Vaknade tidigt idag för att gå på ett Yoga pass! Intressant pass faktiskt. Fick även hem mina nya stövlar och shorts!! Rockade dom när jag och Moushamee åkte till Topanga och shoppade järnet. Det blev en hel del grejer, 2 klänningar, lite smycken, skor, en väska och annat smått och gott. Nöjda tjejer, som avslutade dagen på Carls Jr. 
De var kul att vi knappt kunde hitta till köpcentret först. Vi åkte fel så ja bestämde att jag skulle fråga Siri efter vägbeskrivning. Det gick ju bra ända tills Moushamee skrker "SHUTTT UPPPPP" till Siri, och så börjar Siri visa tysta beskrivningar, och de va så kul för det fick oss att komma ännu mer vilse. Hahaha så be aldrig Siri hålla tyst, för hon lyssnar på dig! 
 
Tidigare på idag så facetimeade jag med mamma och pappa ett bra tag. Väldigt spontant, och tydligen så har de fått en bröllopsförfrågan från Dubai hahah. Jag avled nästan av skratt för det var så sjukt komiskt när pappa skulle hitta på hur han skulle säga nej på bästa sätt hahah! 
Nä nu måste jag sova så jag orkar med denna dag! 
Xoxo
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress