Har haft fullt upp de senaste dagarna. Har inte varit speciellt stabil, så har inte orkar blogga heller. Jag hoppas på att komma igång på riktigt snart igen, men vi får se! 
Jag har blivit sämst på att gymma.. Jag måste fan ta tag i det snart igen. Har bara haft så mycket i skolan att jag knappt orkat med mig själv haha. Fick hem min mack-maskin så nu kan jag göra massa varma mackor! Mums!! 
Invigde den igår, funkade bra utan kött i! 
Har varit upptagen med att redigera bilder på Simons bil samt plugga teori. På fredag smäller det. DÅ SKA JAG HA DET DÄR JÄVLA TILLSTÅNDET!!! Mmmm!!!
Är ledig imorgon, får inte ligga och söla i sängen som jag gjorde idag... ska vara mer produktiv, eller jag måste vara mer produktiv så jag kan göra min läxa för fredag. 
Jag kollade precis upp hur jag tar mig till DMV på fredag. Ingen aning. . . kommer nog sluta med att jag tar taxi haha. 
Det är sjukt hur så mycket förändrats på ett år. För ett år så var jag inte ens här, och nu är jag här i L.A. Sitter och äter pasta i min lägenhet i hjärtat av West LA. Jag har en skola som förväntar att jag ska dyka upp varje vecka. Jag studerar och lär mig nya saker i ämnet och branschen som jag är intresserad av att följa och jobba i. Jag har en extrafamilj som jag kan vända mig till om jag behöver, fantastiska nya vänner, roliga chattar i telefonen att vakna upp till, solsken utanför mitt fönster och massa annat kul! Det är häftigt att så mycket händer på så kort tid och ibland nyper jag mig själv lite i armen för att se att jag faktiskt är här där jag är och inte drömmer. Men jag kan säga att jag är vaken i min dröm haha. 
Visst finns det upp och ner dagar, dagar då jag inte vill gå upp ur sängen men för det mesta så är det bra! 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress