Haft den bästa dagen på länge. Träffade mina musketörer till en början. Det blev det Espresso House och till efterrätt blev det Biff alá medeteraine, med bea och rödvinssås. YUMMMM. Har typ drömt om biffen fett länge nu, såååå mmmmmm. Ååååh så gott.
Naida köpte en fett fin klocka i sån där lite rosatonad silvernyans. Superfiiiin. Påminner om att jag vill ha en klocka också, men det får vänta ett tag tills jag får lite pengar, det skulle dock passa fint till studenten med en fin blingbling på armen (:
Har ägt en enda klocka i hela mitt liv och det var en som mitt ex gav mig, den var rosa. Jag gillar inte ens rosa speciellt mycket.
Och så har det kommit damm under glaset också. Ogillar det.
Var och tränade när jag kom hem, känner mig duktig. :)
Menmeeen, jag ska sätta igång och plugga lite hade jag tänkt. Har massa saker att göra till nästa vecka.
Imorgon är det ledigt så det är chill.
Nu ska jag fixa klart allt.
xoxo

amal =)

Du är skön du,"Jag gillar inte ens rosa speciellt mycket" <3 <3 <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress