Sista praktikdagen var idag. Så imorgon är jag ledig! Studenten närmar siiiig. Bara nästa vecka kvar och sen veckan efter på tisdagen så springer vi uuuut!
Har försökt kolla väderprognosen för 12 juni, men får inte riktigt något klart svar, aja det visar sig väl!
Idag var en kul dag. Mathilda var tillbaka på praktiken så det var trevligt!
Sen kom Anna förbi och ställde massa frågor om mina framtidsplaner och hur jag tyckt att mediaprogrammet har varit osv osv. Som tack fick jag och Mathilda en varsin låda choklad. Mmm!
Snällt.
Sen packade vi ihop våra saker och gick till 7 eleven och köpte en god varm macka. Omg, vad den är goood!
Sen rullade vi till Alvik och plockades upp av Jannis.
Sen iväg i spöregnet till Upplands Väsby och fotografera på en hästgård ägd av de som äger Hemköp, Willys , Prisextra och allt vad dem kedjorna heter. Bengt intervjuade en OS mästarinna och Jannis fotograferade.
När jag gick in i stallet fick jag nostalgikänslor. Fan vad jag hatar att jag slutade rida. Hästar är så otroligt vackra varelser, och låter en häst dig komma nära så är det en riktig välsignelse.
5 år , damn vad jag älskade att gå till stallet. Att rida är en riktig frihetskänsla. Nån dag ska jag ta mig upp i sadeln igen. Nån dag. Men efter att jag bröt armbågen så är jag rädd. Måste seriöst få bort min rädsla... someday.
Sen när vi var klara på stallet så fick jag skjuts till tunnelbanan. Jannis ska tydligen komma på vår student! Kul!
Sen iväg till Study Abroad. Pallade inte vänta i regnet så gick in. Tjejen som hjälpte mig från början är tydligen gravid nu haha. Kul ju!
Fick lite nyttiga tips på mötet iallafall. Träffade Gio och hans kompis där också. Sen hängde vi ett tag i stan, de skulle köpa present, sen taggade vi hemåt. Seriöst, jag var helt sluuuuut i kroppen. Shit vad slut, haha. Känner mig helt hängig nu. Dock är jag ledig imorgon, wihoooo.
Damn, måste seriöst börja gymma snart igen. Shit längesen nu.
Måste fan gå imorgon, börjar få fet ångest.
Aja, xoxo. Nu blir det OTH!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress