Trött chey!
Har varit en lång men bra dag. Hann med mycket iallafall, skönt.
Jag kom i tid iallafall, tack och lov.
Idag var näst sista dagen på praktiken (om inte jag är hemma imorgon, för då var det sista dagen).
Började med att produktfotografera grejer som Jannis skulle ha på sin hemsida.
Sen sysslade jag med redigering typ hela dagen. Lärde mig nya trix på photoshop. Blev faktiskt riktigt snygga bilder. Jannis blev nöjd iallafall och det är det viktigaste!
Såg att mina bilder från kyrkan jag fotade i, kommit upp på Rudbecks hemsida
nu. Bättre sent än aldrig. Dom blev helt ok, men min fotolärare vart nöjd iallafall.
Träffade Ruslan en snabbis efter praktiken, vi tog sällskap hem.
Imorgon så är det pre-departure möte på Study Abroad, jag hoppas verkligen att jag hinner dit, med tanke på att jag kanske måste närvara vid en fotografering. . . hmmmm.
Aja, nu blir det OTH. Wiiiiie!

ser dock att jag kunde ha fixat bilderna lite noggrannare... men Ah. Palla, haha.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress