30 mars 2012

OK

Äventyr a lá Samira

Precis spenderat 1timme med min älskling Damon, och nu lär det väl bli att hoppa i säng snart.
Har inte varit speciellt aktiv sen tisdags har jag märkt. Har inte riktigt haft orken på samma plats, men idag känns det bättre.
Idag har jag skrattat en jävla massa vilket verkligen behövdes. Tack Suzi.
Drog och träffade henne efter praktiken och vi hängde runt i stan. Köpte chilicheese och drog sen till Gallerian och jag drog in henne på Hollister, där hon inte varit tidigare.
Sen köpte vi gottgott och satte oss i trappan och åt och pratade.
Alltså skrattattack när det går förbi två blattekillar och skriker "Astaghfirallah" när de passerar oss, och utan att tänka så säger hon "Hållkäääften" sådär spydigt, och killarna stannar till och börjar peka på henne i chock, typ "veeeem faaaan var det?!"
Jag trodde jag skulle dö. Jag tittade chockat på henne och sen sprack jag av skratt. Så jävla skön människa. Heeelt från ingenstans. Det roligaste var ju att hon vart lika chockad som mig trots att det var hon som hade kläckt ut sig det där hahaha.
Fyfan, dör av garv just nu.
Sen larvade vi oss inne på Jack and Jones och spelade in sjuka videos. Sen drog vi hem, så aaa, där var min dag.
Och shit, det blev inga bilder idag, TYVÄRR. Men aah, min mobil hade typ 3% batteri så pallade inte slösa.
Jag hämtade upp mitt paket från HM idag, wihooo. Fick allt förutom Bandeau-BH'n. Men den lär komma senare i veckan :)
Nu blir det sova, imorgon är det möten på G hela dagen! Mmmmm.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress