Jävla PMS väder. Igår regnade det som en öppen dusch och idag snöar det. Wtf, vart tog våren vägen? :(
Sitter och håller på att somna på tåget så kände att jag behövde sysselsätta mig lite..
Igår hade jag ingen praktik vilket gjorde att jag drog på ett möte och sen när jag höll på att gå i centrum så hoppar en rödtott framför mig och skriker "SAMIIIIIIII" och jag skrek så att hela centrum vände sig om haha.
Så jag satt med Nattis och hennes mamma inne på Balders bröd och snackade i typ 3 timmar haha. Ja, där var min dag :p
Idag händer inte mycket mer än att jag ska på praktik och sen ska jag möta Ibbe och gå på bio :))))
Har försökt fixa ny header på bloggen ett tag nu men varje gång man försöker få till det så fuckar datorn. DAMN YOU MACBOOK!!!
Såååå, chaachaaaaa bloggen! Xoxo

Neo

Snygga jaaag =D , ska skrämma dig igen :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress