Inte varit såhär trött på länge. Hela dagen har känts som en dröm. Jag har känt mig helt utmattad på senaste tiden.
Men jag har iallafall haft veckans bästa dag med mina sisters from another mistress. Först drog jag och Narin till Kista på skojakt men vi avslutade det på Foodcourt ganska snabbt. Haha.
Sen blev det lite shopping och så hämtade jag ut jeansen jag hade beställt och min klänning som jag också beställde häromdagen. Jag är iallafall nöjd, men nu kommer ilandsproblemet om jag vill ha den på slutskivan eller på själva studenten.
Sen drog vi vidare till Sollentuna Centrum och mötte upp Naida. Det blev både fika och Naked juicebar haha.
Fan vad jag druckit idag. Först Vatten och Mer i skolan. Sen en Festis påväg till Kista, sen Cola och sen en stor Icetea och sen en fett god smoothie. Sen kom jag hem och drack ännu mer. Och det sjuka var att jag fortfarande känner mig sjukt törstig. Jävla problem. Har jag fått diabetes eller vadå, hahah!?
Testade byxdressen jag köpte idag, asså omg vad skön den är! Längtar tills man kan använda den!!! :)))
Nä men ännu ett onödigt inlägg haha, nu måste jag knåpa ihop min redovisning....
Såååå... xoxo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress