12 juli 2012

Tjockismode

Mat och sånt

Haft en helt nice dag idag. Väckte Nirob imorse men han pallade inte åka med mig så drog själv till Kista och mötte Prema. Vi gick runt i Kista och stötte på min farbror. Sen innan vi skulle ta tuben så ringde Ruslan och berättade att han hade blivit antagen till Karolinska sjukhusets läkarlinje! Såååååå jävla glad för hans skull! Jag vet hur mycket han ville komma in på den linjen och han var så ledsen över att han inte trodde att han skulle lyckas, men HE MADE IT. Så stoooolt! :)
Mötte upp Nodi och vår eftermiddag spenderades inne på Mandarin City.
Okej, jag har nog ätit klart för ett bra tag nu. Jag, Prema och Nodi rensade deras buffé. Vi kom en halvtimme för tidigt och satt och väntade in att klockan skulle bli halv 5 så att middagsbuffén skulle börja haha. 
Riktiga bengaler asså. Tallrik efter tallrik efter tallrik, och sen efterrätt och frukt på det. Förstår inte hur jag kan äta så mycket utan att spricka, höhö. 
(Sen när jag kom hem åt jag middag på det, haha) 
Vi lallade runt på stan, gick in i butiker och jag fick med mig ett tunt midjebälte och en bustier. Måste nog lämna tillbaka den. . . man såg helt platt ut i den -.- 
Och efter det tog vi en myswalk i Kungsträdgården och bara njöt av vädret. 
Min nya rosett tröja fick åka på idag också! :)
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress