Ääääääntligen framme!!! 
Kaosresa, en riktig mardrömsresa. Shit, kan inte ens börja förklara hur jobbig resan har varit hit. Istället för 15 timmar som det skulle ta så tog det oss dubbel tid att komma hit. 
Vi flög ju först från Stockholm på en resa som tog 8,5 timmar. När vi landade i Newark så såg vi direkt att planet var 3,5 timmar försenat. Så vi satte oss och åt mat i foodcourten. 
Sen blev det bara fler och fler timmar, tillsist så satt vi och väntade i ungefär 11 timmar. Somnade på stolen och vaknade, somnade om igen och vaknade. bytte plats till en ny gate, och sen ännu en till. Min macbook ville inte samarbeta med mig heller, så jävla suuuuurt!
Fyfaaaaaan säger jag bara. Tillslut vid typ 2 på natten så säger dem att flyget är inställt pga storm. GRATTIS. 
Lackade uuur. Så pappa köade till ombokningen av biljetten, och jag gick till Mcdonalds och köpte en cheeseburgarmeny. 
När jag skulle öppna min burgare upptäcker jag att någon hade tagit en stor tugga ifrån min burgare... VEM FAN ÄTER PÅ SINA KUNDERS BURGARE?!! hahahaha, jag doooooog av garv när jag såg det. Så gick och bytte ut den och fick en hel meny på köpet. Snubben i kassan kunde knappt tro sina ögon när han såg vad som hade hänt haha. 
Vi checkade iallafall in på hotell, och tog flyget vid 3. Asså folk här i USA är generellt mycket trevligare och hjälpsammare än folket i Sverige. Taxigubben var superpratglad haha, så kul.  Hursomhelst vi är framme och nu sitter jag hemma hos Simon, och alla har typ somnat. Tidig väckning imorgon. Blir till att fixa bankkort och lägenhetsagenturerna osv.
Typ bara jag och Simon som är vakna.... Men jag är fan inte trött! 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress