Har varit ute vid ett annat ställe av stranden idag. Eftersom stranden är drygt 200km lång så hittade vi ett tomt ställe att vara på.
Min farbror har mark där så de planerade lite inför framtiden.
Vi gick ut på stranden och kramade sanden mellan tårna. Vinden blåste varmt och det kändes underbart.
Jag jagade krabbor på stranden men dom jävlarna är riktigt smarta så när man kom i närheten slank dom ner i små hål i marken.
Jag testade att smyga mig och bara stå still men det funkade inte.
Jag gav upp efter några försök och seriöst, stranden var enorm!
Älskar hur allt kändes som en film. Familjekänsla på hög nivå också. Jag njöt seriöst av varje sekund. Det kändes fint.
När vi kom upp frå stranden gav vi kokosnötter till små barn, eller dom fick våra rester, och seriöst. Deras leenden när vi räckte dem nötterna!!!! ren lycka.
Det kom springande en liten kille utan kläder, och han samlade sig med de andra barnen som otåligt stog och väntade på att få varsin nöt. Han hade hämtat en stor sked, och vi tittade alla på honom och skrattade lite och han blev helt generad och började le universums största leende. Det fina med allt det här var att jag kunde se ögonen tindra på varenda en av barnen när de fick något. Och det var liksom inte pengar utan en frukt. Det var magiskt på något sätt.
Jag längtar tills jag kommit till Sverige och jag kan få upp alla bilder från min systemkamera på bloggen.
Hahah ibland känner jag mig som en hippie som tycker att världen är underbar och allt är vackert.
PEAAACE.
Var på en marknad nyss och köpte massor av fina snäcksaker och armband. Innan det var vi på en strand och såg solen gå ner. Jag och min bror tog en strandpromenad och letade massvis med fina snäckor. Längesen vi pratade faktiskt. Han är en fin kille, min bror.
Nu blir det middag, sen slänger jag upp bilderna om jag hinner! Imorgon åker vi härifrån.. :(


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress