Prema utmanade mig. Jag har inget bättre för mig, mina två lektioner var inte speciellt givande....och min sista lektion ville ställa in sig så jag får väl chilla här ett tag rååååå.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? 

Hmmm...för 10 år sen var jag 9 år. Jag levde livet. Allt var så himla enkelt. Jag gjorde saker som andra barn gjorde. (Jag minns seriöst inte vad jag gjorde när jag var 9 år... mitt minne suger) Jag var ett glatt litet barn med världens bästa fantasi.
Men något jag minns är att jag åkte kryssning på påsklovet och träffade två underbara människor som fortfarande finns i mitt liv. Nodi och Nirob hette dom. Det var helt sjukt. Vi hade aldrig träffats förut, och först klickade Nirob med min bror inne i TVspelsrummet, och Nirob drog mig till sin syster, och vi började prata och poff så blev vi vänner. Det är sjukt hur enkelt barn har att bli kompisar. Minns att jag fick ett rött äpple av deras mamma. Efter kryssningen tappade vi kontakten, men drygt ett halvår senare så åkte vi på kryssning igen och helt ovetande var vi på samma båt igen. Efter det höll vi kontakten och jag är glad att vi har kontakt än idag.


2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN? 

Vad gjorde jag inte? Jag blev en rival, jag lyckades tappa bort mig själv. Lärde känna nya människor.
Jag var i ett förjävligt förhållande som tog slut i slutet av året. Jag reste till USA och upptäckte att det var dit jag ville nu i år. Jag såg 92:orna springa ut. Jag fyllde 19 år och åt tårta ensam på rummet iklädd min pyjamas och tittade på film hela dagen.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Jag äter allt.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Hahah ingen koll. Jag sjunger till allt, om det är fel så skiter jag i, jag har kul ändå. Nej men om man lyssnat sönder en låt så kan man oftast texten till den sen.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Skulle nog köpt mat för alla pengar.....det skulle bli min död, så skulle köpa en fin gravsten för resten av pengarna.

6) FEM DÅLIGA VANOR
-Jag äter alldeles för mycket skräpmat
-Jag är klumpig, och lyckas alltid ramla
-Jag svär allt för ofta och för mycket
-Jag har alltid haft svårt för att säga nej till folk, och säger alltid ja till allt.
-Jag har en tendens att alltid bry mig om allt och alla men jag glömmer mig själv

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Äta. Sova. Äta igen. Sova lite till. Nej men jag skulle nog säga; leva livet och vara med folk som tillför något i mitt liv. Får inte glömma att jag diggar fotografi, hallåååå

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Skulle aldrig klä mig i en sån där one piece och ha den i skolan eller utomhus. Okej den verkar mysig men komigen. Den är F U L och oattraktiv.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Iphone, dator, kamera, där tog det stopp. HAHA. Jag är gammal. Jag leker inte med leksaker.

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Naida , Narin , Iris , Malin oooooooch....... Natalie!
naida

Åååh tack för utmaningen!!!!!!!!!!!..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress