31 januari 2012

Fml

Allt och inget

Dagen man väljer att vara hemma från skolan så ankommer studentmössorna.
Dvs.. Jag måste ändå ta mig dit!
Orkaaaaaar inte gå ut i pisskalla vädret :(
Äsch, får hämta den imorgon eller nåt.
Jag hade ändå bara en lektion idag. Och det var eget arbete, så skitsamma.
Sömnen behövde mig mer.
Fan...jag vill hämta min mössa ändå....frågan är...ska jag?
Äsch! Får sätta mitt tålamod på prov! :)
Tänkte börja avsluta mitt projektarbete nu, runda av. Funderar på att baka chokladbollar och kokostoppar, men sen får de vara nog. Boken ska vara redo för att skickas iväg till labb nu i slutet av veckan, så att jag hinner få färdigt den till slutredovisningen.
Igår var jag på praktikmöte i Solna.
En jätteljus och fin ateljé hade hon.
Tror företaget hette Lindisima, så de skulle höra av sig i veckan om hur det blir! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress