Igår så hade jag Darya, Naida, Stevie och Sharmin på besök hemma hos mig.
Det blev mycket prat, mys och mat. Sen sov Naida över.
Blev en sen natt och imorse så gick vi upp och träffade Amal. Blev en fika på Espresso House och lite shopping.
Sen drog Amal och jag och Naida fortsatte vår shopping. 
Inne på Carlings jobbar en skitskum kille. Han har dreads och är översocial.
Jag och Naida skulle testa lite grejer så vi går in i provhytten. Så när vi byter om så dyker killen upp och står och hänger i dörren när jag byter om. Var lagom obekvämt men jag försöker att låtsas om att han inte finns där.
Sen kommer han med en annan storlek av samma plagg ja testat, ja byter om och så plötsligt kliver han in i provhytten och ska "hjälpa till att fixa linnet". Blev galet stelt hahaha... 
Sen så säger han när jag säger att jag ska ha det, att "bra val för du är skitsnygg i den". Ja ba tack hehehehehehhee........
Sen är vi klara och han tar ifrån mig plagget jag inte ska ha och kallar mig "Love", BARA i America säger dom så...Vi går till kassan och killen frågar mig om linnet är till min "nyårskropp", (vad fan är en nyårskropp??), och jag skrattar och säger Aaaa.
Sen kommer dreadlock killen och ställer sig i kassan och säger att linnet är skitsnyggt på mig för att han har sett det, och då säger jag ; "Aa klart du såg det för du är ju så lång att du tittar över dörren när man byter om", och så frågar andra killen ifall "han gluttat över dörren", hahah... så jävla SKUM KÄNSLA den där butiken utstrålade. Både jag och Naida kunde pusta ut när vi var klara där.
Efter lite till shopping så hoppar vi på tåget och jag drar vidare till Väsby och Naida åker hem.
Jag drar och träffar Iris, fy vad kul det var att se henne igen!! 
Vi går till ICA och sen så går vi hem till hennes mamma och fikar och pratar. Så himla skönt och kul! 
Efter några timmar drar jag hemåt, och sen var det dags för att åka till Kista för att titta på bio. 
Det blev Life of Pi, SÅ UNDERBAR FILM!! Har inte sett en lika vacker film som denna på länge. 10/10 alltså! 
Och nu är jag hemma och ska sova snart. Fan vad veckan kommer gå fort!! Snart åker jag hem liksom... ÅNGEST.
Xoxo
 
 
naida

Han sa nyårstopp, hahha

Svar: HAHAHAH JAHAAAA ja tyckte väl att nyårskropp va konstigt
Samii

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress