Nu sitter jag och väntar min mina fina flickor som ska komma över och mysa en heldag med mig. Sen sover Ibbe över hos mig hihi. Ska bli mysigt!! Och imorgon ska vi hänga hela dagen och avsluta med en Frappino på EH. 
Wiiii. I cant wait!!! 
Ska bli superdupermysigt! Like OLD TIMES!!! :D 
Igår så var jag på ambassaden på morgonen. Men blev klar efter typ 10 min så jag gick runt i stan och kikade runt på mellandagsrean. Sämsta REA'n hittils, så sjukt snål Sverige är på att dra ner priserna, så de mesta jag köpte var inte nedsatt. Men jag är nöjd. 
Köpte present till Simon, Samin och Jenisa och till mig själv hihi.
Sen mötte jag upp Nodi och så väntade vi in Prema och så gick vi till Kungshallen och åt. Mmmmm KEBAB med massa vit sås, Bearnaise sås och pommes!!! Fattar inte hur jag överlevt så länge utan kebab... Mmmm...
Vi gick till gamla stan också, Gamla stan är verkligen min absoluta favoritplats alla årstider om året. Känslan av att bara gå runt där är så himla speciell.
Sen fick jag en jättesöt julklapp av Prema. En liten sköldpadda med strassstenar. Helt underbar!! Ska ta med den hem till USA sen hihi. Och hon fick en VS bodyspray av mig! :)
Sen drog jag och Nodi hem till henne och sen hängde jag, Nirob och Nodi tills ja drog hem. Så kul att se dem igen!!!
När jag kom hem åt jag middag och sen runt 9 somnade jag... TRÖTT TJEJ. Sist jag somnade så tidigt var jag typ 10 år... wow, kändes riktigt skönt.
Nä nu måste jag städa lite innan de kommer.
Xoxo
 
Amal :)

Jaaa sämsta rean ever!

Svar: Sugeeeeer som fan!
Samii

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress