Fick fina peppande kommentarer på mitt förra inlägg. Tack, sånt ni skriver betyder jättemycket för mig.
Okej, jag har varit ledig idag (skönt!) så jag och Simon tog oss till ett college borta i Pasadena.
Colleget heter Art center college of design och verkar sjukt bra.
Jag lämnade in en ansökan, så jag får se på onsdag ifall jag kommit in eller inte. Har jag kommit in blir det byebye Smc. Men mer om det senare. 
Jag knåpade ihop en portfolio snabbt som fan på morgonen. Ibland önskar jag att jag hade haft mer ordning på mina bästa bilder.
Igår tvättade jag kläder med Simon. För första gången i hela mitt liv för mig (aah jag vet...hej bortskämd unge) och vad händer? Jo... det går åt HELVETE. Fan vad arg jag blev. Alla mina fina kläder är helt missfärgade nu. 
Ville gråta när jag såg min fina Ninja T-shirt helt förstörd, och alla mina favoritunderkläder helt fula. Fan asså.
Aja, får väl köpa nytt sen. 
Har inte hänt så mycket mer, mer än att jag är GALET trött haha. Måste fixa en läxa nu... blä.
Xoxo
 





 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress