Kom precis hem från Emelie. Blev ingen lång kväll för mig eftersom jag ska befinna mig i Väsby imorgon vid 11.30.
Så det blev tidig hemgång, och jag fick träffa Nor efter 100000 år! Så jävla kul.
Hoppas Emelie gillar presenten jag gav henne :)
Det var supertrevligt ikväll iallafall.
Många ansikten man kände igen blandat med nya.
Ingen var speciellt nykter men vad gör det, hon fyller bara 20 en gång i livet! höhö.
Vi åt cheesecake med björnbär och sen körde vi ölspelet och bara allmänt snack.
Mysstämning och alla pratade med alla vilket var grymt skönt så att man inte satt i det där hörnet tyst och ensam och ingen som pratade med en, men tack och lov var det inte så. :)
Ligger på golvet och har gjort en bildserie. . . ja. Mitt liv är tråkigt på en lördagskväll när hela Sverige är ute och röjer och jag inte är det....

Zz.z..zz...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress