11 april 2012

Pepsi

Film/Musik

Helt back är jag här också, och inte bara i min vardag haha.
Igår skulle jag bloggat men det slutade med att jag somnade på tangentbordet och vaknade upp och mitt minne var som bortblåst.
Var iallafall med min fina Ibbe igår. Vi tog det lugnt på Waynes med min fetaos och spenatpaj och Naidas inte lika goda frappino (eller vad de var) och sen gick vi runt och tittade i butiker.
Såg massa fina saker, men så kom ångesten framkrypande så det slutade med att jag köpte ett litet grymt fint nagellack! Så då var jag lycklig ett litet tag iallafall.
Naida däremot fick hem massa fina grejer :') happy for her!
Sen kom jag hem och lämnade av mig lite grejer och sen drog jag till gymmet med Miranda.
Kul att vi fått upp vår kontakt igen, vi var trots allt barndomsvänner :)
Idag hängde jag med Suzi i centrum. Det blev affärtittande (IGEN) och även lite mat fick följa med ner i magen.
Sen fördrev vi vår tid tills mamma dök upp, så shoppade vi lite gymkläder åt mig.
Fick med mig två GRYYYYMT snygga T-shirtar. Jag dog när jag såg dem.
Särskilt den vita som jag fastnade för mest hade ett litet hål i sig efter larmet som satt fast, så det slutade med att kvinnan gav mig den andra T-shirten gratis :) hähä.
Fick hem ett par träningstights och två sportbh's. I LIKE på den rosa! :)
Har inte mer att säga just nu förutom att Terese tipsat mig om en grymt rolig serie som heter New Girl, och tänkte faktiskt ladda hem ett avsnitt och kolla på det.
Juste, imorgon på kvällen efter praktiken drar jag till Finland på begravning.
Hade heeeelt glömt bort det. . .

Liuza

asså gaah dina matbilder är magiska, till o med om man är mätt kan man bli hungrig hahha!



sv: åh tack va gullig du är :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress