Har haft en skön dag. Riktigt frääääsch.
Vaknade sent och drog till praktiken. Kom dit 2 timmar försent, men det var inga sura miner för det, vilket är jävligt chill med tanke på att det är en arbetsplats, men jag ska försöka att bättra mig, man får ju inte utnyttja sånt liksom. Dock är det här första dagen jag kommit försent, annars har jag alltid varit en kvart för tidig!
Drog ner i labbet med Jeanette, och hämtade massa olika negativ. Dom har ett aaaasnice mörkrum, shit vad jag skulle vilja testa på att göra fotografier från ett negativ där nere!
Så vi pysslade och donade där nere några timmar och sen efter det fick jag dra hem. Skönt, då jag kände mig ganska seg.
Kom hem och chillade ett tag, och sen bytte jag om och drog ett pass med Miranda. Vi körde seriöst det roligaste passet hittils. Det var med en tjej från ZumbaTwinz, och seriöst det var huuur kul som helst! :D
Galet roligt och givande, kändes i hela kroppen :)
Jag har så himla nära till gymmet, så egentligen kan jag gå varje dag om ja vill, haha.
Men det vill jag inte! :p
14 maj drar jag till Malmö, ska bli spännandeeee. MmmMmMmMmMMm. Kommer missa storebrors födelsedag men aah, han får tårta och present när jag kommer hem. Frågan är... vad köper man till honom? Ilandsproblem.
Har praktik imorgon också, Sara ska komma förbi och kolla vad jag sysslar med. Hoppas jag får några roliga uppgifter att syssla med...
Sen ska jag luncha med min lilla bengalchompiz Aniqa också, saknat henne! :)

Låtar fastnar sällan i mitt huvud, men Simons kompis har lyckats, GRATTIS Mitchel!

-.-'

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress